Zasady obsługi uczestników Programu PAYBACK na Rejsy.pl
- Niniejszy dokument określa zasady przyznawania punktów Uczestnikom Programu lojalnościowego PAYBACK („Program PAYBACK” lub „Program”), którzy dokonują zakupu usługi turystycznej w postaci rejsu wycieczkowego, na podstawie pisemnej umowy zawartej między Uczestnikiem a Operatorem („Usługa”), po uprzednim przesłaniu zapytania ofertowego poprzez stronę internetową Rejsy.pl („Serwis”, „Rejsy.pl”).
- Definicje
Operator – Marco Polo Travel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000180285, NIP: 5262734160, REGON 015585090, kapitał zakładowy 300 000.00 zł, opłacony w całości (dalej „Marco Polo Travel” lub „MPT”).
Dostawca – w brzmieniu zgodnym z Regulaminem Rejsy.pl
Program PAYBACK, Program - program lojalnościowy organizowany i zarządzany przez Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, NIP: 527 255 88 71, REGON: 141088936, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000290350 („Loyalty Partner”) przy współpracy przedsiębiorców, z którymi Loyalty Partner zawarł umowy o współpracy („Partnerzy Programu”). Informacje o Partnerach Programu aktualnie uczestniczących w Programie dostępne są na stronie internetowej Programu (www.payback.pl).
Regulamin Rejsy.pl - regulamin korzystania ze strony Rejsy.pl, którego treść jest dostępna pod adresem https://www.rejsy.pl/regulamin2
Regulamin Programu - szczegółowe zasady funkcjonowania Programu, udostępnione przez Loyalty Partner na stronie internetowej https://www.payback.pl/regulamin
Uczestnik – Użytkownik Indywidualny lub Użytkownik Korporacyjny, o których mówi Regulamin Rejsy.pl, będący jednocześnie uczestnikiem Programu PAYBACK
Umowa – pisemna umowa o świadczenie usług turystycznych zawarta między Operatorem a Uczestnikiem, wraz z załącznikami
- Zasady przyznawania punktów Programu za zakup Usług:
- Loyalty Partner przyznaje punkty Uczestnikom na zasadach ogólnych, określonych w par. 6 Regulaminu Programu, oraz na zasadach szczególnych, określonych w niniejszym dokumencie.
- Warunkiem niezbędnym do przyznania Uczestnikowi punktów Programu jest podanie przez niego poprawnego numeru aktywnej karty PAYBACK w odpowiednim polu na formularzu podczas dokonywania wstępnej rezerwacji Usługi. W przypadku nie podania numeru karty PAYBACK lub podania niepoprawnego jej numeru, lub gdy podano numer karty nieaktywnej, punkty nie zostaną przyznane.
- Uczestnik otrzyma 1 punkt Programu za każde wydane 2 zł tytułem zakupu Usługi, z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 6-7 poniżej.
- Punkty zostaną przyznane w terminie do 72 godzin, licząc od momentu zarejestrowania w wewnętrznym systemie informatycznym Operatora potwierdzenia przyjęcia Umowy do realizacji. Warunkiem skierowania Umowy do realizacji jest otrzymanie od Uczestnika, w uzgodnionej z Operatorem formie, podpisanej kopii umowy oraz potwierdzenia dokonania wpłaty należności wynikającej z Umowy.
- W chwili przyznania punktów mają one charakter nieaktywny i stają się aktywne, tj. możliwe do wykorzystania przez Uczestnika na zasadach Regulaminu Programu, w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Usługi.
- W przypadku, gdy na zasadach określonych w Umowie Uczestnik lub Dostawca anulował Usługę, za którą zostały Uczestnikowi przyznane punkty Programu, zostaną one wycofane.
- W przypadku, gdy na zasadach określonych w Umowie Uczestnik dokonał zmiany parametrów Usługi, za którą zostały mu naliczone uprzednio punkty Programu, skutkującej zmianą wartości Usługi, nastąpi przeliczenie przyznanych punktów zgodnie z zasadą zapisaną w pkt. 3 powyżej.
- Informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Operatora, znajdują się pod adresem https://www.rejsy.pl/rodo
- Reklamacje lub zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości w zakresie naliczania punktów Programu Uczestnikom należy zgłaszać w trybie określonym w pkt. 14 Regulaminu Programu.
- Świadczenie usług przez Loyalty Partner w ramach Programu nie jest przedmiotem stosunku umownego istniejącego pomiędzy Uczestnikiem, a Operatorem. Za usługi te odpowiedzialność ponosi wyłącznie Loyalty Partner. Informacje dotyczące punktów Programu, w których naliczaniu pośredniczy Operator, opierają się wyłącznie na danych przekazanych Operatorowi przez Loyalty Partner. Nie przedstawiają one żadnego własnego zapewnienia Operatora w stosunku do Uczestnika korzystającego z usług dostępnych na Rejsy.pl.
Wersja 1.270622